Grillnatta!!
[DATUM: 2011-07-28 TID: 08:59:08]


Barnen var något överexalterade när vi skulle iväg till Grillnatta och lyssna på
Markoolio. =) 


Stella var dock en typisk treåring som inte visste alls vad hon ville... Jag vill upp,
jag vill ner, jag vill ne Markoolio NU, jag vill inet lyssna på Markoolio (efter två låtar),
jag är törstig NU, jag är hungrig, jag vill... *suck*


Mycket folk, härligt väder och härlig lukt från grillarna! <3



Finaste treåringen iaf.... <3



Bladskugga, men söt som socker! <3



Sunshinegirl... =)
Roligt att träffa så mycket folk man kände. Synd att vi inte hade mer
tid att prata, lite svårt med många barn.. =S



Åh va ni är fina!!! <3



Trött grabb.... <3 Orkade inte kika på Markoolio.... Satt och myste i vagnen..


Anna hade festis med sig, tur för det var himla varmt!!


Markoolio långt där borta.. =P Men härligt soligt! Men Stella ville som sagt
bara vara där två låtar, sen ville hon gå.... *suck*



Sen gick vi till leksaksaffären och Svante var i himlen... <3



Fina traktorn!! =)

En härlig kväll helt enkelt! Lyckat med så härligt väder!
Nej, nu ska jag fixa lite frukost till oss!
Kram, kram.. =)





Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Jag kan säga att Wille var också en sådan tråring som inte visste vad han ville. Sprang runt och busa och sen ville inte något. Men jag vet inte. De kanske va för han blev sjuk imorse med. Feber. Han kanske kände att han inte mådde bra :/

2011-07-28 @ 19:03:19
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0