Glad!!
[DATUM: 2011-07-04 TID: 19:18:54]

Godkväll!
Gud va jag är glad åt mina naglar!! Det ju så himla roligt att
få köpa fina nagellack och måla på betydligt längre naglar
mot vad jag brukar ha! Underbart!!!!! =D


Nytt lila lack! =)

Dagen på jobbet gick fort och till kvällen kände jag mig rätt så trött...
Blev bara mackor till kvällsmat för barnen. Det händer inte ofta, men ikväll
var jag jätteseg.. =S Johan är iväg och jobbar så det var bara vi också..
Sen har vi bara segat och jag har målat naglarna. Mys! =)

Nu väntar jag på att Johan ska komma hem så jag får gå ut och gå en sväng.
Ska bli skönt, fast jag är trött. Kommer nog bli pigg efter det. (logom tills jag
ska sova såklart...)
Imorgon är dte fullt upp. Jobb nån timme, sen till Västerås till logopeden, efter
det tillbaka och jobba och sen ska jag klippa mig. Ska bli sååå skönt!! =D
Till kvällen hade jag velat åka och träna i Ransta, men vi får se. 
Nä, ska strax fixa välling till trötta barn.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg färg=)

2011-07-05 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0