Full vecka!
[DATUM: 2011-07-25 TID: 07:22:20]

Godmorgon!
Sovit gott, men är fortfarande väldigt trött. Det är inge bra för
mig att vakna kl.7, kl.6 är bättre fö rmig konstigt nog. Men vem
vill ställa klockan när man har semester?! =)

Min vecka som var tom före helgen är nu fulltecknad! Massor
med roliga saker kommer det bli, men tyvärr blir nog kanske
motionen lidande, men vi får se hur det går. Ska försöka klämma
in så mycket som det går. Något som blir ännu med åt skogen
är kosten. jag har väldigt svårt att hålla det här när jag har
semester. Så jag har inte så stora förhoppningar att det ska
bli nåt minus den här veckan. Men sen måste jag sätta fart igen,
när jag börjat jobba. Då vet jag att det blir lättare också. =)

Nä, nu ska jag mysa lite här vid datorn innan jag ska duscha
och sticka hem till Jeanette och rasta mina vilda barn! =P
Kram, kram.. =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0