Festen! =)
[DATUM: 2011-07-18 TID: 09:37:13]

Här kommer lite bilder från fix + fest i lördags! =)


Nya naglar.. =) Börjar ta sig nu! =)


Inspirationen till kvällens make! =)


Pimpade naglarna lite.. =)


Två olika nyanser, en aprikosrosa och en gammelrosa + glitter.. =)





Färdig, bara nya koftan som ska på.. =)


Gillade färgen...


Sommar!!!!!!! =D


Myspys! =D När vi kom ner till Marcus så kikade solen fram! =)


Jenny och Johan.. =)


Sara var förste fotograf! =)

Sirrka & Jenny, systrar! <3


Tony och Linda! <3


Smalis och Linda.. =)


Sanna tror jag det var, och hur var det med hon i mitten, hhm, och så Carro. =)


Mysig miljö att ha fest i! =) Mycket folk blev det också! =)


Carro, Johan och Alvin. =)


Alla åldrar var där i början av kvällen! =) De äldre var nyfikna på
discoljusen och rökmaskinen! =)


Födelsedagsbarnet Marcus och hans fina Jenny! <3


Sanna och Tomas var på g... =)


Johan snackar lite med Tony och Linda.. =)


Glada tjejer!!!!! =D


Dans, dans, dans!! Hela kvällen dansade vi! Var superstel i benen dagen efter
och mina höööga klackar gjorde inte saken bättre! Haha... hade träningsvärk i
halsen också.. Haha..


Bromance! <3


Marcus hade satt ihop grymmaste spellistan med en MASSA 90-talsmusik och
man kunde ju aldrig sluta dansa! Musiken var helt fantastisk! Skulle kunnat dansa
ännu mer om jag bara hade orkat! Haha, gud va kul det var!! =D


Dragen Johan och Jacob.. =)



Toooony! =D


Finaste Linda och me... <3


Party!!!! =D


Söta! <3 Malin och Jacob! <3


Ett av få kort där Johan faktiskt tittar! Vi hade lite roligt åt det där.. Hahaha... =)


Vi tog 9 kort på raken och Johan blundade på ALLA! Hahaha, så himla orligt! hahaha...


=D


Blundningsmaffian! =P Hehe, söta--- =)


Bromance no.2! 


Hahhaa... =)


Tror min kamera är svår.. Hahaha... Linda och marre....


Partyboys!! =D


Gringo! Crazy Johan........


Tur att jag älskar´n ändå!! <3


Nu börjar iaf jag bli trött och känna att det är dax att åka hem. Min man var
full som en kastrull och det var dax.. =P


Hahahaha, bästa bilden!!! Johan fick dunderpunka på cykeln. Han slängde ner
den i diket och sen kom han på att han skulle låsa den. Då ramlade han ner i diekt
så han stod på huvudet och kom inte upp... Haha, gapade oim brännässlor...
Hahahaha, jag höll på att dö av skratt!! Hahahaha.... Jag och Niklas fick dra upp honom
så han inte blev kvar där... Hahahahahahahahaha....


Slangen har åkt ur och däcket med... Hahahaha....


Hahaha.....   =D


HÄr fick cykeln sova......


Hemma hso Kicki och Lars, trött!! Men jag är imponerad av primern som jag har på
ögonlocken. Sminket sitter som berg trots en MASSA svettig dans!! =)


Tack för en superrolig kväll allihopa!!!! <3 Tack Marcus för att du fixade en kanonfest
och att musiken var sååååå bra!!!!! =) Åh va kul jag hade!!!! =)





Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att få se dina bilder från festen!! Det var så roligt att träffas.. =) Nu finns det även bilder från festen på vår blogg.. Ha det gott så hoppas jag att vi snart ses igen!! Kram kram

2011-07-18 @ 14:55:33
URL: http://malinjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0