26,8 kg, crazyness!!
[DATUM: 2011-07-05 TID: 08:23:20]

Tack för fina kommentarer! =)


Här kommer lite bilder från sommaren för 2 år sen. Kolla magen...
Visst, det var bara 2 månader sen Svante kom, men ändå....


Så himla rund i ansiktet och armarna... =S


Rund i facet AB!!! 
Även om det är HEMSKT att se dessa bilder på sig själv, så är jag himla glad
för att jag tagit och sparat en himla massa "hemska" bilder på mig själv.
Det är bra nu när man kan se skillnad, himla peppande + att det är bra att
se vart jag ALDRIG vill komma igen! Underbart!!!!!! =D

Har iaf gått ner 16,8 kg sen det här. Det känns himla bra!! Inte långt bort
till 20 kg!!!!! =D Det är rätt så coolt! Jagblir ås glad!! =D
Räknar jag sen jag var höggravid med Svante, sista gången jag vägde mig
så har jag gått ner 26,8 kg på två år. DET ÄR COOLT!!!! =D

Nej hörrni, nog med peppning för idag! =) Nu väntar som sagt en fullspäckad dag!
Ska fixa det sista innan vi sticker till dagis nu! =)
Kram på er... =)



Kommentarer
Postat av: elin

du är sååå duktig. Jag måste veta i detalj hur du gör för att gå ner i vikt. Börjar bli desperat.

2011-07-05 @ 19:11:32
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: jannice

åå du har verkligen g¨ått ner i vikt. de tyckte jag redan när vi va på möhippa å inne i din butik!=)

2011-07-05 @ 21:44:42
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0