Västeråstrip... =)
[DATUM: 2011-01-23 TID: 19:02:41]

Vart en mysig dag idag! =) På förmiddagen myste jag med barnen, gjorde
en korvgryta till lunch och så slängde vi ihop en sockerkaka. =) Myspys...
Stella och Svante leker med sin födelsedagspresent som hon fått av mormor och morfar.
Teletubbiesgrej.. =) Himla rolig! =)
Använde mitt fina kokboksstöd som jag fick i julklapp! Älskar det!! =D
Sockerkakan såg lite rolig ut på toppen, vet inte vad som hände.. Haha..
Men den blev fin när jag stjälpte upp den.. =)
Efter lunch så åkte vi till Västerås. Var på Biltema, Jula, Toy´s are Us och Ikea.
Himla mysigt!! =) Jag fyndade de här fina ljusen. 10 st för 7 kr! Köpte två paket.
Passar ju perfekt i mitt vardagsrum med vitt och lila tema! =)
Köpte lite nya blommor till vårt köksfönster. Blev bla två vita, fina orkideér... =)
Blev lite trångt, men jag älskar det ändå! Kul med lite nytt och fint!! =)
Börjar bli redo för 3 årskalaset på fredag!! Lite städning och fix bara.
Men grunden börjar se fin ut! =D
tack frö en mysig dag Johan och barnen! <3
Nu väntar en fullspäckad jobbvecka med bankmöte, tandläkarbesök och
kalas.. =) Puss på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0