Spännande smink!
[DATUM: 2011-01-10 TID: 07:50:40]

Godmorgon! =)
Ja idag blev det en lite annorlunda sminkning. Eller ja,
färgerna är inte mina vanliga. Har gult närmast ögat,
orange + rosa i globlinjen och lila under ögat.
Blev rätt så coolt! =)
Tänker på det ibland. Jag kanske borde utbilda mig
till makeupartist. Vore ju sååå kul och jag ÄLSKAR
ju smink och att hålla på med det. Man kan göra
så himla mycket! =) MEN.. Om jag utbildar mig till
det så kommer jag säkert bli stående i en smink-
butik och jag är inte helsugen på att stå i butik.
Fast jag kanske skulle trivas bättre om jag fick
jobba med något som jag älskar..?
I don´t know... För om man ska frilansa så krävs
det nog en hel massa jobb och kraft som jag inte
vet om jag har. Sen måste man resa mycket då och
jag har ju familjen att tänka på också. Ja vi får se...
Nu längtar jag till helgen! Jag och Johan ska ha en
riktig lyxhelg utan barn och bara ta hand om varandra! <3
Kommer bli så hiiimla härligt! =D
Men först så är det jobb hela veckan. Önskar att jag
hann simma lite också, kanske i slutet av veckan. Johan
har grejer att göra både mån, tis och ons.. Så i slutet av
veckan kanske jag kan få nåt gjort?!
Jahaja, barnen sover än. Kanske var bra att Stella inte
sov middag. Håller tummarna att det kan bli bra. Hon
somnade dock inget tidigare igår. Vid åtta lade de sig och
utan krångel så somnade hon. Men vid tre var vi upp och
kissade och sen sov hon hos oss. Hon ville ligga PÅ mig,
men jag sa nej.. Mysigt, men hur bra sover man då?!
Istället låg hon och kramade mig hela natten. Hjärtegull! <3
Såhär länge (kl.7.50) har hon inte sovit på flera månader.
Bådar gott! =)
Nej, kolla fejjan och äta frulle sen. =)
Ha en skön dag och kom och fynda på Rean hos oss vettja!
Krams.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0