Sömn...
[DATUM: 2011-01-12 TID: 08:26:04]

Vart ju inte så mycket sånt inatt heller.. Mådde som sagt
dåligt halva natten. Men jag tror att jag har kommit på en
anledning till det. Skönt att ha löst det, och jag är inte magsjuk!
Vid tre så vaknade Stella. Vi var upp och kissade och sen
skulle hon sova i vår säng. Sen bökade hon ett tag och sen fick
Johan gå upp med henne. Jag orkade inte. Hade sovit såå
kasst. Men jag hörde ju hur de pratade iaf.. Hon hade somnat
redan kl.18.50, så inte så konstigt att hon hade svårt att sova..
Men ändå väldigt irriterande...
Känner mig ändå rätt så pigg idag. Eller ja, skapligt... =)
Äsch, mot jobbet, få på två trotsiga barn kläder.. WOHOO!!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0