Naturvetenskap B..
[DATUM: 2011-01-04 TID: 07:08:33]

Gooodmorgon!
Klockan är bara sju och jag har hunnit ta 10 min sovmorgon,
fixa mig och skrivit en ansökan till Naturvetenskap B.
Skönt att ha det gjort. Ska nog försöka skicka iväg den idag.
Var till studievägledaren igår. Fick väl fram lite smått och
gott, men är aningens osäker ändå. Ska iaf gå den här
kursen och känna på hur dte känns att studera.

Har nån gjort högskoleprovet?
Svårt??? =S

Skulle vara bra om jag gjorde det. Men jag ska göra nåt
övningsprov på internet och känna hur det känns.

Jahapp, ska kika runt lite innan jag styr upp lite frulle och
sen rullar väl dagen på i vanlig ordning. Dagis, jobb, hämta
barn, laga mat osv..

Kram på er.. =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Högskoleprovet är lite klurigt, men man tjänar på att göra det flera ggr, gjorde det nu i höstas och ska göra till våren igen :)

är det gymnasiekursen natur b du ska läsa?

2011-01-04 @ 13:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0