Nära döden upplevelse.. =S
[DATUM: 2011-01-23 TID: 18:50:13]

Igår var jag riktigt nära att köra på en älg. Jag och Stella var påväg hem.
På rakan vid mossen så kom plötsligt en stooor älg springande rätt ut ur
skogen och jag kände bara att NU SMÄLLER DET!!! Ställde mig på bromsen
samtidigt som jag skrek: EN ÄLG!!!!! (Hade kusin Anna-Karin i telefonen...)
Men älgen måste ha hört min inbromsning och abs:en och tvärstannade och
sprang nåt steg jämns med vägen så jag missade den precis...
Fy fan.. Det var sååå läskigt.... Höll nästan på att börja gråta när vi kommit
en bit och jag lugnat mig lite... Stella satt i framsätet i Svantes stol och jag
kan ju bara tänka mig vad som hade hänt om vi hade krockat med den... =S
Nej, glad att vi lever och mår bra! =D

Kommentarer
Postat av: uLrica

O fy faaan...

2011-01-23 @ 19:23:29
URL: http://ulricaullman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0