Myspysdag!
[DATUM: 2011-01-31 TID: 18:31:48]

Godkväll fina ni!
Har mått kasst idag med. Ont på samma ställen som igår..
Förmiddagen tillbringades vid datorn och tvn med barnen.
De var så lugna och duktiga!
Pärlor i HEEELA vardagsrummet. Men det hjälptes vi åt att plocka upp sen. Godingar! <3

Haha.. Stella ropade: Mamma, kom inte!
Blev lite nervös efter en himla massa prasslande så jag gick och kikade ändå...
Då höll de på och klä på sig ytterkläder. De skrattade som bara den! <3

Jag satt här med varmt honungste och massor med snorpapper.. =(

Efter lunch och middagslurer för alla utom Stella (!) så gick vi ut på en promenad.

Vackraste, finaste, underbaraste, mest älskade tjejen i hela världen! <3

Världens underbaraste lilla bustroll! Åh va vi älskar dig!!! <3

Busunge! Så vacker när du ler!! <3

När man är tre år så pendlar humöret fort.. <3

Men det vänder fort också! <3 Så himla söt!! <3

Wihooo!! 

Älskar de här ögonen!!! <3

Min starka duktiga tjej är herre på täppan! <3

Skotta snö... =D

Kasta snöbollar har de lärt sig på dagis! =P

Älskade ni!!!! <3 Det finns inget bättre än ni, jag älskar er mer än livet...! <3

Sen gick vi in och jag skalade potatis och barnen satt och ritade. Stella ropade att hon
hade gjort en gris med prickar på. Så himla söt!! <3 Du blir så stor!!
Barnen har skött sig superbra idag. Skönt, jag blir så glad när de gör det och det har
de fått höra under dagen. De är fantastiska på alla sätt och vis och såna här bra dagar
så blir jag bara så himla lycklig! <3 Lugnt och skönt!
Mina gamla lyktor som jag aldrig gillat förut, passar plötsligt superbra i köket!
Jag älskar dem såååå!! Blir så himla mysigt ljus av dem! Nu har vi tända ljus varje kväll och bara myser! =)
Nej, ska gå och mysa med barnen nu. =D
johan är iväg och felsöker vår bil. hoppas den blir frisk fort.. =S
Kram på er och ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: jannice

så stora barnen blir!! så himla söta dom är=)

2011-02-02 @ 11:24:19
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0