My day...
[DATUM: 2011-01-27 TID: 06:39:16]

Godmorgon!
Har vart uppe sen strax före fem. Behövde gå upp coh fixa mig. Tyvärr
så vaknade lilla fröken S samtidit. Kuuul!! =/ Hon babblar som ingen annan!
Såhär dax orkar man inte med en massa snicksnack blandat med gnäll.. *suck*
Gick väl iaf bra och vi är i princip klara nu. SKa bara fixa hennes hår och barsta
hennes tänder noga. Om 25 min kommer Johans mormor, Britt-Maire hit och ska
vara med Svante nån timme. (TACK!!)
Såhär ser vår dag ut:

Kl.7.45   - Tandläkaren i Sala med Stella. *spännande!*
Kl.9.00   - Lämna båda barnen på dagis i Västerfärnebo. =S
Kl.10.00 - Jobba 10-16
Kl.16.15 - Till optikern för linsundersökning.
Efter det ska jag snabbhandla, hämta barn, fixa krubb, städa här hemma och duka.
Stella fyller tre år imorgon! =) Sen är det snart läggdax för barnen och vi ska slå
in hennes paket och sen lär vi stupa i säng... =S
Småstressig dag, men det kommer gå fint. (Är dock redan trött...)
Nä, ska fixa klart mig och Stella innan B-M kommer.
Kram och ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia R

Ja jag ska verkligen försöka hålla i det här nu och bli riktigt fit till sommaren. Men ska jag vara ärlig så äter jag inte sådär nyttigt vanligtvis. Blev ju bara så eftersom jag inte vill skriva i matdagboken att jag ätit pizza och glass hehe. Men tack, blir skitglad när du skriver så! :-D

2011-01-27 @ 11:27:36
URL: http://ceciliaragnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0