Mor + son = mysdag
[DATUM: 2011-01-21 TID: 07:14:39]

Godmorgon godmorgon! =)
Har sovit himla skönt inatt, men självklart så kunde jag inte sova
längre än till kl.006.00, fast jag hade möjlighet att sova längre..
Knepigt det där.. Haha.. Nu har jag iaf hunnit vika all tvätt i källaren,
kört igång en maskin och ätit en riktig brakfrukost och läst tidningen
i lugn och ro. Det är lyx! =D
Igår var vi hos mamma och pappa och åt mat. Sen stannade Stella
där och ska sova där tills på lördag. Så nu är det bara jag och Svante
hemma. Har tänkt att vi ska ha en riktig mysdag idag! =)
Förmiddagen blir lugn med lite pyssel och fix här hemma. Efter lunch
tänkte jag att vi ska åka till Avesta badhus och bada lite. Första gången
jag åker dit och det ska bli spännande. Har hört mycket bra om det
badhuset så förhoppningarna är höga! =)
I övrigt så har jag lite ont i nacken. Hade nackspärr igår, men det känns
bättra idag iaf, fast jag har ont.. =/ Mina muskler tyckte nog att Peter
jobbade lite för mycket med dem i onsdag.. =P Men, men. Det brukar
ju bli jättebra nån dag efteråt. Han är grym!!
Nä, ska mysa med världens finaste son nu! Min lilla älskling! <3
Puss o kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0