Ledig dag!
[DATUM: 2011-01-17 TID: 07:51:05]

Gooodmorgon!
Sovit riktigt skönt, även om det var lite svårt att somna igår.
Hade nog sovit för mycket natten innan! =P Inte ofta det händer!
Vaknade med ett ryck kl.6.12 av att Johan låg kvar i sängen. Kastade
mig upp och slängde iordning ett gäng mackor och tog fram matdosan
åt honom. Kickstart kan man kalla det.. =)
Han hann iaf. Bra det!
Nu har jag städat lite här hemma och barnen leker med varandra.
Kommer nog bli en bra dag. Ledig och det känns såå skönt!
sKA PLOCKA LITE HÄR HEMMA, planera veckans mat, kanske
klämma in en sväng till Franzens (men säg inget till Johan.. =P ),
handla mat och sen hem och laga mat. Funderar ochså på om va ska
åka och hyra skidutrustning till mig och Stella ikväll. Blir en vecka i
Idre i år igen. Kommer bli underbart!! =D I år ska Stella åka, roligt! =)
Nej, nu ska jag dona vidare.
Ha en kanondag!
Kram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0