Klag...
[DATUM: 2011-01-18 TID: 13:36:31]

Känner mig lite neggo idag...
Min rygg är fortfarande värdelös och gör ont, mitt knä gör bara
mer och mer ont, jag känner mig trött och jag har hört att några
av mina söta vänner inte mår riktigt bra.. Det gör ont i mig....
Jag vill att de ska må bra och få vara glada.. Jag vill att livet ska
behandla oss alla fint och varsamt... =S
Hoppas att det löser sig för hela bunten iaf. Men det tror jag, det vet jag!
Love you all anyway! <3

Nähepp.. Jobba nån timme till då....

Kommentarer
Postat av: Cecilia R

Kul att du är med och tävlar Karin :-)



Man får ha såna dagar, hoppas på att det känns bättre i morgon!

2011-01-18 @ 19:45:37
URL: http://ceciliaragnarsson.se
Postat av: Jeanette

Lilla gumsan, fick du nån mer remiss på röntgen för ditt knä? Inte bra att du har ont och jag hoppas du känner dig piggare idag!



Tack för all hjälp. Önskar bara jag kan gengälda allt för dig <3



Puss puss

2011-01-19 @ 21:36:18
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0