Kalasbilder! =)
[DATUM: 2011-01-19 TID: 07:12:53]

Godmorgon!
Nyss tagit upp två goa barn som sitter med varsin vällingflaska i soffan.. =)
Idag jobbar jag och ikväll ska jag iväg och få massage. Ska bli såååå
skönt! Min rygg behöver det kan jag lova...!
Igår var vi och firade Kicki på kvällen. =) Himla mysig kväll!
Stella hjälpte farmor att öppna paket.. =)

Hela familjen Andersson samlad! =)
Svante är spicken på kakfatet.. =P
Stella är allt farmors tjej! <3 Svante håller låda för gammelfarmor. =D
Tomas, Britt-Marie och Lars fikar och har mysigt.. =)
Rolf får avsluta kvällen. =) Tack för allt gott Kicki! =)
Igår fick jag ett sms om att min kamera är klar. Har haft den på service. Nu hoppas jag
att bilderna är bättre och att den är lite kvickare igen. Hoppas hinna hämta den imorgon.
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0