Illamående.. =S
[DATUM: 2011-01-12 TID: 06:40:41]

Godmorgon...
Jädra illamående och inte gå bort.. =( Fick en kväljning när
jag hostade igår eftermiddag. Var helt säker att jag skulle
spy direkt då. Men det höll sig inne. Men efter det har jag
mått illa till och från hela tiden. Har sovit kasst inatt då jag
har svettats och mått illa om vartannat.. =( Ingen kräk har
kikat ut än så länge och magen är i övrigt i fin form (så när
som på bubbel...). So I don´t know.. =/
På tal om sömnen så MÅSTE jag börja träna min rygg....
Den är kaffeved efter varje natt... När jag vaknar och ska
vrida på huvudet så orkar jag knappt vrida det. Det gör
sååå ont i ryggen... Samma när jag vaknar. Gör jätteont
att gå upp ur sängen. Känner mig jättesvag i ryggen. =(
Skärpning... Måste få tid för träning....
Skumt nog, trots två värdelösa matdagar med svullande
och sötätande så har jag ändå gått ner i vikt... Kan iofs
vara att jag inte åt så fruktansvärt mycket kvällsmat igår
och sen åt jag inget mer på kvällen. Höll mig fast Johan
åt popcorn. Det kändes bra. =) Men jag måste väga mig
imorgonbitti för att utesluta att det bara var en glädjedag.
Idag får jag gå tillbaka och jobba igen och ungarna ska
på dagis. Det blir skönt. Stella ska inte få sova nån middag.
Nu kör vi utan det för inatt har hon krånglat nå grymt.... =(
Hoppas det går bra för dem, men dte tror jag. Det har gått
kanon här hemma.
Jag ska iaf packa upp en MASSA kartonger idag. Jag tog emot
två pallar i måndags och idag börjar uppackningen. Börja
förbereda för VÅREN!!! WOHOOO!!! =D
Nehepp, ska gå och smörja in mig och hoppa i lite kläder,
platta hår, sminka mig, fixa barnen, äta frukost och sen
ska vi bege oss mot dagens äventyr. Jag hoppas bara att mitt
illamående går över.. =/
Hoppas att ni får en kanondag!
Puss o kram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0