Grattis Kicki!!! =D
[DATUM: 2011-01-18 TID: 07:35:02]

Godmorgon!
Igår hade vi en riktig mysdag! Först lekte barnen fint här hemma
och sne åkte vi till Franzens och vidare till Avetsta för att handla
mat och gå i några butiker där. Barnen var superduktiga!
Svante sov så skönt.. Underbart!
Stella gick med mig och kikade. Försiktigt, försiktigt! =)
Köpte den här söta... =)
Den här UNDERBARA burken.. =)
Söta hjärtat att hänga i fönstert.. =)
Ljuslykta som jag ska ha ett färgat ljus i sen.. =)
Ljuslykta att ha i fönstret..=)
Sen rullade jag hemmagjorde köttbullar och gjorde egen gräddsås. MUMS!! =)
Dock var inte barnen lika goa under tiden. Svante var riktigt elak mot Stella.. =(
Han bet henne så hon fick ett blåmärke på axeln. Han är inne i en bitperiod igen
nu.. Känns sådär att lämna honom på dagis idag.. Hoppas han inte biter nån.. =S
Tips mottages tacksamt...



Surpuppan... =P Gud va de åt mat igår. Både till lunch och till kvällsmat.
Det är alltid kul! =)
Happ, Stella sover än. Hon var upp och fick välling vid halv sex. Svante och jag
ska ta och äta frukost nu. Sen dagis, jobb och så vidare på kalas för Kicki som fyller år idag! <3 GRATTIS!!!!!!!
Nä, dax att plocka ihop här, frukost vare!
Puss.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0