Fullt ös!!!
[DATUM: 2011-01-29 TID: 07:19:24]

Godmorgon!
Vi hade ett härligt födelsedagskalas igår! Alla som kom var duktiga och sjöng! =D
Nu är vår lilla tös 3 år! Stor tjej! =D
Sitter och kikar igenom bilder från kalaset nu. Tänkte lägga upp några.. =)
Svantis var inge pigg på dagen. Såhär satt han från 9-16.. =(
Kul med paket!! =D
Vi blåste en massa ballonger! =)
Wihooooo!! =D
Busig treåring!! =D
Tårtorna blev Nalle Puh och Hello Kitty! =)
Söt tjej!! =D
Kvällens favoritpresent var ett städkitt!!

Svante var pigg på kvällen och körde järnet! =)
Svante, Henrik, Martin och Tomas. Handboll på tv vill man ju inte missa.. =P
Testar fler nya leksaker med gammelmormor! =)
Vår stora, fina, duktiga 3 åring!! =D
Tack för alla jättefina presenter!! <3
Idag ska jag packa ihop mig och barnen och åka en sväng till Solna och Sundbyberg
och hälsa på mina systrar. =) Ska bli myspys!
Ha en skön helg!
Kram.. =)

Kommentarer
Postat av: ann

Tack för kommentaren!! Det hjälper ju faktiskt lite iaf att höra att andra har det likadant :)



Ja, man märker ju att han vill säga saker men inte kan så jag hoppas verkligen att han börjar prata snart :D

Arg är han väldigt duktig på att bli redan nu ;) Mycket utav skriket på dagarna är när det inte går som han vill när han leker med nåt ^^

nej den där 3-årstrotsen hoppar jag gärna över....

tycker Colin har varit hemsk i en period men det är väl ingenting mot vad som väntar :D



Ser ut som att ni har haft en härlig födelsedag :)

Stora tjejen nu ju!

2011-01-29 @ 19:52:25
URL: http://annottosson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0