Familjedag! =)
[DATUM: 2011-01-09 TID: 16:47:16]

Gud va vi har vart effektiva och duktiga idag! En riktig familjedag!
Plockat ut julen, satt in vårgrejerna, tvättat, strykt, sorterat en massa
tvätt, nplanterat om blommor, jag gjorde Högskoleprovet (första övningsdelen),
gjort negerbollar tillsammans, klippt Svante, spelat spel, lekt och nu
gör Johan köttgryta! =)
Snart ska vi få mat och till efterrätt så ska vi få smaka våra negerbollar!
Nu ska jag fortsätta njuta av mina underbara barn! Stella har inte sovit
middag idag. Hon var bra trött vid fyra, men nu är hon igång igen.
Hoppas att hon somnar lättare och fortare idag. =)
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anna Hedin

Visst är det skönt att få en sådan dag och vara effektiv, få saker gjort som man kanske skjutit upp en tid.

Läste i din blogg, härlig !! du har en skön energi !!

Jag kommer säkert tillbaka och läser en annan gång!!

mvh Anna

2011-01-15 @ 13:51:21
URL: http://www.annasänglarum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0