Ett under!
[DATUM: 2011-01-14 TID: 12:57:24]

Ja men hejsanhoppsan!
Vet ni? Trötta barnen sov heeela natten!
Och vet ni vad mer?
Stella och Svante var små änglar heeela morgonen!
Stella och jag hjälptes åt att klä på henne och när
det var dax för ytterkläderna, ja då klädde hon på
sig allt själv utan ett pip. Och Svante, ja han var också
lika duktig. Honom fick jag klä på utan hysteriska utbrott!
Jag var så glad och nöjd och berömde dem massor! Det
kändes sååå skönt att lämna dem på dagis utan att det hade
vart en massa skrik och gnäll hemma innan. =)

Nu jobbar jag och ikväll kommer Anna o Niklas över och
äter lite med oss. Senare på kvällen så ska vi dona
med lite grejer inför vår kärlekshelg! <3
Komme rbli en kanonhelg!!  =D
Puss på er.. =)

Kommentarer
Postat av: Anna Hedin

Kärlekshelg va mysigt det låter !!

Vad skall ni hitta på för något ??

2011-01-15 @ 13:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0