CRAP!!!!
[DATUM: 2011-01-27 TID: 20:55:54]

Ja men hejsan!
Hade en bra dag på jobbet och efter att jag gjort alla grejer som skulle
göras så åkte jag hem. När jag kom hem så var det alldeles tyst och bara
Johan som mötta upp i hallen. Svante hade vart sådär arg och vägrat äta
mat ikväll igen. =( Han hade vart på Stellas rum och skrikit och sen börjat
leka. Sen när Johan tänkte gå och hämta honom och ge honom sista våfflan
så hittade han honom sovandes i Stellas säng... Söto!
När han sen gick tillbaka till matbordet (tog ju bara en minut eller nåt..) så
sov Stella, sittandes vid matbordet.. =)
Skruttan.. <3 Han lade ner henne i vår säng och hon sov tio min. Sen skulle vi
väcka henne, men det GICK INTE. Så idag lade sig fröken kl.17.40.. Herregud.. Får väl
se hur länge vi får sova inatt/imorgon.. =S
Sötkillen... <3
När jag väckte honom och tog upp honom så kände jag att han var varm. Tog tempen och ja..
Han hade 39 graders feber.. =( Lilleman då... Vi som ska ha kalas för Stella imorgon.. TYPISKT!!
Men blir han inte sämre så kommer det gå ändå. De som vill är välkomna om de törs... =)

Så ja.. Va kuuul... Vab för mig imorgon...
Jaja, godnatt söta ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0