Bakkväll!
[DATUM: 2011-01-25 TID: 21:05:38]

Trött som bara den när jag kom hem. Slängde i oss hamburgare och Svante
vägrade äta för han var arg... (Mamma var ju taskig och klädde på honom på
dagis FAST han ville stanna och leka med tåget och tågrälsen...) Så han var
inne på Stellas rum och skrek och grät hela tiden medans vi åt... Surpuppan!!
Han åt inget sen heller, han höll sig till vällingen. Han hade iaf ätit jättebra på
dagis, så det räckte väl tydligen...
Efter maten så bakada jag, Stella och Svante dubbel sats med kolakakor medans
Johan plockade undan coh städade lite. Blev massor med kolakakor och fint i huset! =)
När jag skulle börja grädda så skickade jag in barnen i vardagsrummet och J
slog på en film. Fem min senare så kom vi in och då hade Stella somnat i soffan.
Det GICK inte att väcka henne. Hon var klubbad! Johan och jag gjorde allt vi kunde,
men nej.. VI bar in den trötta tjejen och lade henne i sin säng. Nu håller vi tummarna
för att hon sover hela natten ändå och att det inte blir en massa krångel.. =S
Imorgon är dte fullt ös. Lämna barnen på dagis redan 8.15 för kl.9.00 ska vi till
banken. Efter det jobb och på kvällen kommer Samuel och Mimi hit och hälsar på. =)
Nä, läsa lite på aftonbladet innan jag går och lägger mig..
Puss på er.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0