The day...
[DATUM: 2011-12-13 TID: 19:37:11]




Började dagen med frukost framför lucia. Mysigt så det förslår! <3



Sen fick barnen frukost och lek hemma hos Britt-Marie och Rolf (TACK!!!!) och jag
var till Sala och gjorde slingor. Blev både mörkblonda och ljusa. =)



Blev så nöjd så. =) Lite neutralare. Svårt att få på bild med.. =)

När jag hämtat barnen, ätit lunch och slöat mig lite så kom Jeanette förbi
och åt lite julgodis och snackade en stund.



Å sen såklart lucia. Är ju me di Föräldrarådet så vi fixade med glögg och donade
innan allt kom igår. Sen fick vi se det fina luciatåget för att sedan plocka undan när
folk gått. Allt gick väldigt smidigt. Skönt det! =)

Nu är jag så galet trött. Johan coh barnen åkte till Kicki coh Lars på fika. Jag har tagit
en het dusch, bloggat och nu ska jag lägga mig under täcket på soffan och sen om jag
kan hålla mig vaken genom programmen och filmen jag tänkt sen. Lycka till säger jag.. =P
Ha en skön kväll!
Kram.. <3

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

fin du blev=) å så söt stella var i tärnadräkt

2011-12-14 @ 21:40:49
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0