Spontanitet! =)
[DATUM: 2011-12-03 TID: 22:09:29]

Wihooo!!
Vet jag jag borde vila... Haha.. Har ätit pizza och kollat på skit
på tv, setat vid datorn, sett en sorglig film som spädde på min
jobbigt dödsångest lite extra, tårkat tårarna och poppat musik.
Blev genast danssugen. Så nu har jag poppat och piffat och
snart åker jag till Sala och dansar lite!! =)

Åh va kul!! Ska vara nykter (måste vila magen...) så jag hoppas
att danssuget sitter i hela vägen i kalla bilen... Haha... Är ju inget
fan av att dansa nykter, men idag är jag pepp!!!!! =D

Vila kan jag göra en annan dag (Typ imorgonbitti...), vara spontan
är nåt jag saknar grymt mycket, så nu passar jag på!! =D



Röda läppar, ja jag vet inte... Men, men... Spontant var det... haha...
Inte duschat, bara bättrat på sminket och bytt topp, håret får vara som
det är.. haha... Men det blir nog bra!

Nä, packa ihop sista och dra sig iväg.. =)
Wihoo!!!! =D 



Kommentarer
Postat av: ulle

fint tycker jag :)

2011-12-04 @ 09:10:55
URL: http://www.lovleykids.blogspot.com
Postat av: Ullis

vilken film var det som var så sorglig? kram på dej

ps.läpparna e coola!

2011-12-05 @ 08:53:17
URL: http://sanningmedmodifikation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0