Sovmorgon!
[DATUM: 2011-12-07 TID: 07:36:23]

Godmorgon! =)
Vaknade kl.6 och märkte att barnen fortfarande sov och att
jag hade planer på att fixa mig snabbt idag. Så jag ställde fram
klockan 30 min. Guuud så skönt!! =)

Idag blir det jobb och på lunchen ska jag hinna ner till Lindex
och köpa ett nagellack och försöka reklamera ett par byxor som
jag tycker tapat MASSA färg i första tvätten.. =/ Har inget kvitto,
men ska försöka iaf. Håll tummarna för mig.

Nä, ska fixa lite i köket och äta frukost nu. Det snöar så mysigt ute
nu, jag hoppas det håller i sig under dagen. =)
Kram, kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Ullis

hoppad du fick returnera braxorna. ville bara tala om att jag nu inhandlat ett sånt där snyggt svart å glittrigt nagellack som du hade på en bild. riktigt snyggt!!

2011-12-07 @ 16:30:09
URL: http://sanningmedmodifikation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0