Piggare!
[DATUM: 2011-12-22 TID: 08:15:51]

Godmorgon!
Idag är familjen piggare! =) Stella ligger på 37,2 så hon är i
princip feberfri. Johan jobbar på morgonen, kommer hem tills
jag måste åka och sen lämnar han barnen hos farmor så hinner
han jobba ifatt lite också. =)
Jag känne rpå mig att det kommer bli en rolig dag på jobbet idag!
Fullt ös nu!!! =D

Gjorde en svart/vit sminkning idag med grått glitter. Använde mitt
nya mixing liquid från Make Up Store. Spännande att se om det håller
så bra som det utlovas! =)


Bild med blixt...



Utan blixt...



Mycket mörkare i verkligheten. Så himla svårt att få på bild.

Vi har öppet till kl.20.00 ikväll, men jag slutar kl.16, lyxigt! Vi ska iaf
bjuda cheferna på jultallrik så de får nåt smarrigt att snaska på till kvällen.
Ska nog plocka ihop en låda julgodis som de kan äta också. =)
Tror vi skulle få vår julkasse idag också. Guuud va kul!! =)

Nä, plocka ihop julgodis var det!
Kraaam.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0