Nya ringar!! =)
[DATUM: 2011-12-16 TID: 06:54:33]

Åh va glad jag blev! Har fått sååå bra sercive på johanssons guld i Sala!
Beställde ringar där för ngåra dagar sen och det skulle ta en vecka. Tror
att det tog tre dagar. =) Sen fick jag ett sms där det stod att de var klara.
Så nu har jag fina ringar på mitt ringfinger! =)


Mina vigsel och förlovningsringar har blivit alldeles för stora. Så jag har vart utan
ringar ett bra tag. Min plan är ju att gå ner 10-15 kg till i sommar så det kändes
onödigt att förminska mina ringar, så jag köpte nya i silver. Supersnygga!!
Kan också berätta att dte lönar sig att kolla upp prisskillnader! Kollade först på
Guldfynd, men då jag behövde halvstorlek (17,5) så skulle de beställa och då
skulle det gå på 2500.. =S Sen kikade jag på Smycka, där skulle det gå på
1100 kr för två silverringar. Sen var jag in på Johanssons och där skulle det gå
på 760 kr. Vilken skillnad i prisläge!!! Och på Johanssons fick jag till och med
kvartsstorlekar. Såå bra. =)



Efter jobbet blev det en spontantur till Västerås för att hälsa på Malin, Daniel och Stina
i nya fina lägenheten. =) Stina var så go och glad!! <3



Malin bjöd på en supergod sallad med qinoa och massa gott. Till det en supergod
vitlökscreme fraiche och rostat bröd. =) Tack fina du!



Efter maten stack jag coh Malin och storhandlade åt dem så de kunde fylla sin nya frys. =)

Jag är såå glad att de flyttat närmre oss!! =)
Välkomna till Västmanland! <3

Kommentarer
Postat av: ulle

Oh skönt att ha dom närmare!

Vart bodde dör förr?

Och jaaa Johanssons är toppen. Min mamma brukar lämna in ringar på rengöring, och div annat små pill där. Dom är ju en riktig guldsmed, guldfynd/ smycka och div andra butiker är bra trista kedjor...

2011-12-16 @ 15:11:37
URL: http://www.lovleykids.blogspot.com
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Va härligt att du fått din syster närmare! :) Måste ju vara underbart!

2011-12-16 @ 18:10:25
URL: http://morhanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0