My way... =)
[DATUM: 2011-12-22 TID: 21:56:13]

Just nu är jag inne i en kreativ period. Varje kväll planerar jag
vad jag ska ha på mig nästa dag. Efter det väljer jag matchande
nagellack och lackar naglarna:


Nyfixade naglar inför morgondagen.. =)



Sen väljer jag sminket. Imorgon kommer det bli guldigt och glittrigt!! =D

Känns skönt när man valt så är det bara att piffa imorgon! Sen får man
hoppas att håret blir bra också.. Idag hade jag en perfekt fluffdag! Haha.. =P


Relly snygg fluff and I love it! =D Haha.... Hoppas på samma tur imorgon.. =P



I övrigt så vill jag tipsa om enm gryyymt bra handkräm! Tack för tipset finaste Anna! <3
EDen har gjort underverk för mina händer. Å jag har bara smörjt in mig morgon och kväll
i typ tre dagar. Älskar den! Vilken skillnad mot alla andra jag haft!! Den här kommer alltid
finnas hemma hos mig i fortsättningen! Just nu extrapris på Kicks! =)

Nä, ska krypa ner bredvid älsklingen och se till att sova gott så jag orkar med årets stressigaste
och roligaste dag! Godnatt, godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0