HATA MIN MAGE!!!!
[DATUM: 2011-12-23 TID: 06:40:04]

Fy bubblan va jag är arg på min kropp just nu!!!!!
Har mått illa nästan konstant i två dagar nu. Somnade
med illamående igår och vaknade strax före fyra av
en gnällande Stella som ville sova hos oss. Fine...
Men sen kunde jag inte somna om, mådde så sjuuukt
illa... =S Låg väl en 40 min och vände och vred mig.
Sen gick jag upp och tog en samarin och då la det sig
så jag kunde somna iaf. Nu är jag okej för tillfället.
Men jag antar att julhelgen kommer få påhälsning av
det här hemska illamåendet. Så trist för det fröstör så
mycket. Kan knappt vara glad.. =( 
Håller iaf tummarna att jag slipper!

Nu sover Stella i vårt rum så jag kommer varken åt
kläder och hårfön + plattång. =/ Sminket har jag ju
i badrummet, men det är roligare att sminka sig när
kläder och hår är klart så man känner helheten. Vi
får se om jag smyger in om en stund, men då brukar
hon alltid vakna. Ger det till kl.sju iaf. Men då får jag
vara snabb.. ;-)

Nä, kika fejjan och hoppas att Stellson vaknar snart.
Ha en härlig dan före dopparedagen nu!
Puss och julkram.. <3

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

laktosintolerant kanske?

2011-12-27 @ 19:37:58
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0