Bra dag!
[DATUM: 2011-12-07 TID: 21:57:38]

Om det var sovmorgonen eller snön som gjorde det vet jag inte. 
Men jag har haft den bästa dagen på lääääänge. Jag har känt av
lite energi, lite  glädje, lite livslust och ett litet städsug! =)

När jag hämtat två uppspelta, glada barn med härligt rödkalla kinder
på dagis och vi ätit hamburgare så började jag coh Johan städa. Utan
att säga nåt så körde vi bara igång. En på varsitt ställe. Det gick så bra
och det var så skönt! Han körde vardagsrummet och all röra där.
Jag tog köket, vek tvätt, hängde tvätt, körde nya maskiner, sorterade,
limmade trasiga böcker, rensade avloppet i duschen (som det var tokstopp i),
städade hela toaletten noga, torkade skåpluckor och torkade i hörnen. 
Det blev så fint!
Nu ska jag (fast jag känne rmig rätt pigg.. =D ) ta och krypa i säng och
hålla alla mina tummar att jag är minst lika pigg och minst lika full av energi
imorgon också! =)
Godnatt fina ni!! <3

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Hej vill du vara med och tävla om ett valfritt smycke från hoof store? :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0