Bilder!! =)
[DATUM: 2011-12-11 TID: 22:55:40]

Hej käraste, finaste ni!
Oj va det är fullt upp och energin har sprudlat i 5 dagar nu! Jag älskar det!!! =D
Galet skönt att må lite bättre igen... =)

Kastade upp en masa bilder på bilddagboken nu ikväll. Har dock inte knäppt
så mycket bilder senaste tiden. Ur form som sagt... Men det ska bli bättring
på den fronten, jag lovar! =) 
Nu är iaf bilddagboken uppdaterad från den 8 november tills idag. Enjoy!

http://dayviews.com/kramkolan/home/


Blev lite sent för mig.. Sitter här med nymålade, bruna naglar och laddar upp
sista bilderna nu. Sen blir dte hopp i säng! =)

Kom på en tokig sak idag.. Jag har MISSAT att besiktiga min bil! Herreguuud....
Kollade in på mina sidor direkt när jag kom på det och det har vart körförbud
på den sen den 1 december.. =S Piiinsamt.. haha... Nu ska den besiktas IMORGON!!
Johan får åka in med den på morgonen innan jag sticker till jobbet.. Pjuh...
Får väl se om den rackarn går igenom.... 
Har verkligen vart för mycket sista tiden.

Nej, nu är bilderna klara. Ska fixa det och sen sova.
Godnatt med er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0