2011-2012
[DATUM: 2011-12-31 TID: 11:11:54]

Godmorgon!
Sista dagen på året och i mitt huvud snurrar en liten
sammanfattning av 2011 och en lätt planering över
2012. =)

2011 bjöd på både glädje och sorg. Nya härliga barn
föddes och människor som betytt mycket försvann...
Vi har badat i badhuset, vart på skidsemester, Johans
företag har varit framgångsrikt och varit nominerat till
pris på Silverglas (företagargala), jag åkte till Turkiet
med barnen ensam, jag började förstärka mina naglar =),
i början på året så lekte vi en massa i snön, i somras
hade vi det härligt i solen. =) Barnen har utvecklats
massor och vi har numera två nappfria, stora barn!

Min mage har krånglat hela året, men jag antar att det är
magkatarr som spökar. Jag har lekt massor med mitt älskade
smink och mina underbara nagellack! =)



Jag har både mått väldigt bra och väldigt dåligt det här året.
Det har vart en berg och dalbana.
Det jag är mest nöjd med är att jag höll förra årets nyårslöfte.
Jag skulle tappa 10 kg under året. Det höll jag med hjälp av
mina fina tjejer. Vi kämpade oss ut på dagliga promenader och
peppade varandra hela sommaren. Jag är väldigt stolt att jag
klarade av att tappa så mycket! =)




Årets nyårslöfte ser precis lika ut. Minus 10 kg under året.
Så våren, sommaren coh hösten kommer förhoppningsvis vara
fulla av träning och bättre mat än det varit sista månaderna. =)
I övrigt hoppas jag att 2012 kommer innehålla byggstart på huset
vi ska hjälpa till att bygga, planering av försäljning av vårt hus och
planering inför flytt så småningom. =) Jag antar att dessa saker
kommer ta mycket tid och jag förstår att det kommer bli ett tufft,
men roligt år. Jag ser verkligen fram emot allt och jag hoppas att
vi alla får vara friska och må bra. <3
Jag önskar att jag skulla ta tag i mig själv och bestämma vilken väg
jag vill gå i livet. Men jag tror att det inte hinns med i år. Jag skulle
vilja utbilda mig inom make up, få mer kunskaper och öva mer.
Men det får som sagt bli senare.

Tack alla ni vackra människor som förgyllt vårt 2011 och gjort året
till ett roligt och innehållsrikt år! Ni är så goa hela bunten! <3
Nu ser jag fram emot ett härligt 2012!! =D





Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Mycket fina naglar å smink =)) Super fint!

2011-12-31 @ 13:53:29
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0