10-21
[DATUM: 2011-12-01 TID: 08:20:20]

Godmorgon!
Trött idag. Stella kom in vid halv fyra efter en mardröm om
en stor nyckelpiga som skulle äta upp henne. Skrotan.. <3 
Hon somnade om fort, men jag låg som en kråka... =/ Så det
blev inte så mycket sömn fram till kl.6....

Nu är jag fixad och redo (men trött) inför en riktig långdag
på jobbet. Jobbar 10-21 idag. Har julklappskväll, så mellan
kl.18-21 har vi 20% på allt!! =) Kommer nog blir mycket att
göra och det älskar jag! Hoppas tröttisen + mina fötter pallar
trycket bara.... Imorgon ska jag unna mig en liten lätt sovmorgon,
om barnen är med på noterna såklart... Haha....

Nä, nu ska jag borsta våra tänder och sticka mot dagis och jobb.
Kram på er... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0