Uppdate... =)
[DATUM: 2011-08-27 TID: 07:09:51]

Gooodmorgon!! =)
Sover sååå skönt i sängen här! Den är hård och härlig och nätterna
fullkomligt flyger iväg. =) Plötsligt är klockan sju och Stella står bredvid
min säng. =) Svante han sover till 7.30-8-tiden. Första natten så sov han
i min säng tillsammans med mig. Då vaknade jag av ett väldigt brak och
Svante hade ramlat ur sängen. Det är en rätt så hög säng och stengolv under...
Aj aj aj... han skakade som bara den och var såååå ledsen. Riktigt, riktigt,
ledsen..... =( Men dte gick över och dagen efter beställde jag upp en resesäng
till honom istället. Men Stella hon sover på soffan. <3

Igår var det en riktigt tjock tjej som trampade sönder "gallret" runt poolen. Där
vattnet som skvimpar över tar vägen. Gud va hon skämdes.. =( Men jag kände
verkligen med henne, men jag var verkligen glad att det inte var jag. Jag känner
markant skillnde och jag känner att jag har bland de finaste kropparna här trots
gamla "gravidmärken"... =) Alla är nästan mammor här, alla har bristningar och
många är väldigt överviktiga. Känns skönt att jag tappat lite och jag ser den här
semestern som en belöning till mig för mina tappade kilon. =) Bra gjort!! =)

Stella är en liten gnällspik till och från och jag bli tokig, men så hade hon ju vart
hemma också, tur att hon är glad opch go mellan varven.. =)
Nu på morgonen så sa hon att hon saknade pappa massor. Om några dagar ska vi
hem coh mysa järnet med vår älskling!! <3 Miss you sooo honey!!! <3

igår var dte riktigt drag på minidiscot! Svante dansade som en tok! helt galen var han!
Hahaha, så himla söt!! =D

Min stora kamera har gått sönder... =( Sååå ledsen... den låter konstigt och durrar
när jag slår igång den eller försöker göra nåt med den.... =( Tur att jag har lilla kameran
med mig också, men det är ju inte samma sak.. =( Jaja, va är väl en bal på slottet?!

Nej, mot frukostbuffén och sen vidarer till poolen. I eftermiddag tror jag att vi ska testa
att bada i havet... Men vi får se hur det blir. Sanden blir ju så het, så vi får se om det går.
Kram på er så länge!! Saknar en hel bunt där hemma! <3 Pusss... =)

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Hej syrran! Så kul att få läsa dina uppdateringar :) låter som ni har det superbra och ni är superduktiga! Stor puss från Malin, daniel o Stina (som har fått tand nr2 nu!) ps vi är fortf avis

2011-08-27 @ 09:38:56
Postat av: Syster Anna

Gudars, så härligt det låter. Utom gnäll då såklart och synd på kameran. Underbart med minidisco också! Jag ser fram emot att höra rapport om havet och vad Stella och Svatne tyckte om det!



Leo sover och när han vaknar ska vi möta upp Malin och Stinsen och åka in till stan och hämta varsin "dagispåse" från Loppi. Lite kul får man ha i Swiiiden också! ;)



Önskar vi hade kunnat joina till Side. Kraaam!

2011-08-27 @ 12:20:13
Postat av: jannice

tråkigt med din kamera... hoppas de löser sig.. åå,ni verkar ha jättemysigt!=) kram

2011-08-27 @ 15:48:43
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0