Tröttis... =S
[DATUM: 2011-08-03 TID: 06:47:31]

Godmorgon...
Trött Karin här... Har vart så seg måndag-tisdag, så idag tänkte jag gå
upp kl.6 som jag brukar göra när jag jobbar. TÄnkte se om det blir nå
bättre då. Än så länge är jag dock BARA trött... =S Vi får se senare idag.
Var iaf duktig och utnyttjade tiden som jag har utan barn. Jag tog mig i
kragen och tog en 25 min prommis i den friska luften. Skönt...
Men jag var grymt omotiverad.. Det tar emot med all motion nu. Även
med maten, men jag håller mig skapligt i skick och håller mina kalorier.
Men jag är grymt sötsugen och jag känner egenligen inte för att kämpa
alls just nu. Men jag MÅSTE... Jag ska inte väga såhär mycket...

Nä, sega jag ska väl ta en dusch och fixa mig coh se om jag blir pigg.
Ha en bra dag. Jag hoppas på lunchsällskap idag. =)
Kram.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0