Skogsbilder!
[DATUM: 2011-08-09 TID: 08:33:11]


Leta blåbär.. =)



Mums!! =D



Plockar blåbär för fullt! =)


GLadis, lycklig att vara i skogen!<3



Hopp!!!!!! =D



På jakt.. =)



<3



Mamma som inte var på nå bra humör, men det blev bättre efter en skogsrunda. =)



Hahaha... =P



Fina grabben.. <3



Synd bara att nån åt upp alla blåbären.. =P Hahaha...
Men jag tog tillbaka den sen coh plockade lagom till en blåbärspaj.. =P



Blåbärsmunnen! <3



Vi stannade ute en stund och tittade på tjejerna som red. =)



Mums! <3


Älskade ni!! <3 Tack för att ni bättrade på mitt humör!! <3



Kommentarer
Postat av: jannice lindell

vilka söta blåbärsplockare. jag måste med ut en sväng innan min semester e slut å plocka de sista bären.

2011-08-09 @ 11:29:12
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0