Sko säljes!
[DATUM: 2011-08-05 TID: 09:04:31]

Köpte de här joggingskorna i juni. Tyvärr så har de bara
blivit använda en eller två gånger. De är lite för stora och
glappar på mig. Tänkte därför sälja dem så jag kan köpa
ett par som passar bättre.
De är alltså bara använda 1-2 gånger, supersnygga!! =)
Jag köpte dem på Team Sportia. Ord.pris. 799. Men jag köpte
dem för 599 kr. Har kvittot kvar!!
Modellen heter Adidas Exerta 4 W och det är stl.40.

Säljer dem för 400 kr.


Älskar färgen! =)










Är du intresserad så kommentera här eller skicka ett mail till mig:

[email protected]



Kommentarer
Postat av: jannice lindell

snygga skor.. hade köpt dessa om de var i min stl!

2011-08-05 @ 10:33:48
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0