Sjukt stolt!!!!!!! =D
[DATUM: 2011-08-05 TID: 11:18:11]

Förlåt att jag bara kräker ur mig hur bra det går just nu,
men jag är bara så sjuuukt stolt och glad att det äntligen
går sååå bra!! =)

Vet ni vad jag gjorde nyss?!?!??!
JAG SPRANG NÄSTAN ETT HELT VARV I VÅRT ELLJUSSPÅR!!
Det är 1,2 km och jag sprang nog iaf 1km eller 1,1km!! 
Orkade inte sista backen, hade jag gett mig den på det eller
haft nån som draghjälp så hade det gått, men nej, nu var jag
slut.. Men ändå, shiiit va jag är nöööjd!!!!! =D



Blev 45 min väldigt snabb promenad med några springbitar. I´m soo nöjd!!

Nej, nu ska jag duscha och sticka till stan en snabbis innan jag ska hämta
mina älsklingar!! <3 Ikväll blir dte middag hemma hos världens bästa
Jeanette och Johan tillsammans med Anna och Niklas! Kommer bli så himla
mysigt! Vi ska äta gott, gå en sväng och sen bubbla i deras pool! =)

Kram på er.. =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja men du är så jäkla duktig! Jag hoppas att jag också orkar med km snart =) Pepp pepp =)))

2011-08-05 @ 12:35:37
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart du ska vara stolt!

Du har ju kämpat!

Kram på dig

2011-08-05 @ 21:57:05
URL: http://mollan1983.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0