Semesterkilon bye, bye!!! =D
[DATUM: 2011-08-05 TID: 07:48:33]

Godmorgon!
Jag är överlycklig idag! All motion och lagom med mat har gjort
sitt den här veckan! Sen i måndag har jag tappat 2,4 kg och alla
semestermilo är borta +0,4 extra minus. SÅååå roligt!! =D
Jag som hade ångest igår för att jag trodde att jag skulle ha plus
idag... =S Kändes som om jag åt så mycket grillat med beasås
och en liten klutt glass igårkväll. Var jättemätt.. Men, men, det
gick visst ändå, men det är väl all motion. Igår blev det en sväng
på 40 min på förmiddagen och en på en timme på kvällen.

Ska försöka få till två promenader idag och sen ska jag försöka
hålla nåt liknande under helgen. Vill verkligen hålla den här vikten
och inte få plus över helgen. Så nu jäklarns!! =D Jag SKA vara duktig!
JAG SKA BLI AV MED MIN ÖVERVIKT!!!!!!!!!!!!!!!! =D

Idag blir det en liknande dag som igår. Men på eftermiddagen ska jag
hämta hem mina små älsklingsbarn! <3 Ska bli skönt att få hem dem,
men det har vart väldigt skönt att få lite "semester" från dem. Nu känner
jag mig redo för höst och vinter. =)
Tack Kicki och Lars för att ni har önskat att få göra dethär, det betyder
så himla mycket måste jag säga. Det var skönare än jag hade trott.. =P

Nähepp, ska snabbkolla fb och blogs och sen ska jag göra dammsugningen
som inte blev av igår och sen putsa nåt fönster. Sen prommis! =D
Kram på er.. =)



Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar <3

Dina svärföräldrar verkar vara guld! Bra jobbat med vikten Karin. Visst är det en underbar känsla.. Puss och kram

2011-08-05 @ 21:00:23
URL: http://missfeurda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0