Njo, det gick bra...
[DATUM: 2011-08-08 TID: 05:15:23]

Morgon morgon!
Tidig blogg idag. Har precis haft veckovägning redan kl.5. Lite tidigare
än vanligt och jag blir nyfiken på vad vågen hade stannat på kl.8 typ...
Hade tyvärr (trots 3 träningar, men det är väl pizzan) + 0,4 mot igår.
Men veckan slutade iaf på -2,2 kg och jag är väldigt nöjd ändå!! =)
Det som gjorde mig ännu gladare var att jag tog mina mått. Där hade
det hänt grejer på bara en vecka!
Under naveln, midjan och brösten har jag minstat 1 cm, 0,5 cm runt
höfterna och ÄNTLIGEN har jag tappat 1 cm runt övre låret, 0,5 cm på
vaden och 0,5 cm på överarmen. Dessa ställen har ju stått rätt så still.
Skönt att det börjar röra på sig! All motion har gett resultat iaf! =)
Så mina fyrahundra gram plus känns som om de är börta imorgon när
jag får gå upp vanlig tid och äta aningens bättre idag.

Nej, nu ska jag hoppa i lite kläder och fixa smink. Sen mot stan, hämta
Lovisa och åka till Arlanda Stad för in köp av Street One. =)
Ha en bra dag! =)
Kraaam.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0