Mått
[DATUM: 2011-08-03 TID: 07:43:55]

Ja, jag har ju gått ner lite till och från. Men det tror jag är bra
för kroppen, att köra lite pö om pö. Den hinner återhämta sig
och den hinner anpassa sig. Jag har gått ner 8,4 kg som det ser
ut just nu. Det jag tappat i cm är:

Under naveln: 8 cm
Midjan: 2 cm
Under byst: 4 cm
Bröst: 1 cm
HÖfter: 3,5 cm
Lår uppe:  0 cm.. =S
Lår nere: 1,5 cm
Vad: 0,5 cm
Överarm: 0 cm.. =S
Underarm: 0,5 cm

Tycker inte att jag har tappat så mycket ändå.. =( Men det är
väl som det är... Har ju tappat kilon iaf. Hoppas på fler centimetrar
allt eftersom...

Det var allt från mig.. Kläder var... (idag igen...)




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är ju jättebra det du tappat och det tar kanske tid ibland för kroppen att tappa cm. Du är iaf bäst och min inspiration! <3 Puss

2011-08-03 @ 09:10:24
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0