Klädval...
[DATUM: 2011-08-02 TID: 07:41:06]

Usch va jag tycker att det är jobbigt att välja kläder när man
jobbar i butik.. =S Man ska se snygg ut... Jag har MASSOR med
kläder i garderoben.. Men de mesta är för smala axelband, för
tight, för stort, inte från jobbet, oskönt, partykläder m.m...
Varje morgon denna klädångest.. HATE IT!!!!!!


Aja, är iaf på bra humör efter fina siffror på vågen efter den
aktiva dagen igår. Hoppas på minst lika fina imorgon. =)
Har tyvärr ont i knät idag, så det blir till at smörja och hoppas
att det är borta tills ikväll när jag ska gå med tjejerna (<3),
annars får det bli en cykeltur för mig.

Nehepp, smörja knät och försöka hitta nå kläder då.. =S
Kram.. <3

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

duktig du e som har gått ner en massor!=)

2011-08-02 @ 11:50:10
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0