Härliga söndag! =)
[DATUM: 2011-08-07 TID: 07:58:13]

Goooodmorgon!! =)
Hur mår ni idag??
Jag mår fint! =) Vägde mig imorse och vägde samma som igår. Kändes
riktigt bra då jag åt 2 kulor glass + en bit gräddtårta igårkväll... När jag
hade vägt mig så tänkte jag: "Äsch jag ligger på samma, jag struntar i
morgonprommisen..." Lade mig ner.. Men sen tänkte jag: "Skärp dig nu!
Ligger jag här kommer jag aldrig gå ner mer i vikt!" Så jag gick ut på en
superrask promenad på 30 min. Väldigt skönt nu efteråt! =)
Har tänkt äta en barnpizza ikväll, så jag tänker köra hårt idag! Blir prommisen
nu på morgonen, förhoppningsvis hinner jag klippa gräsmattan 1 timme, en
liten promenad med barnen och ikväll blir det pw med mina favvotjejer
i Gärdsbo. <3 Så det blir fint! Veckorvägning imorgon.... Måste tyvärr
väga mig lite tidigare imorgon. Ska iväg på inköp och måste åka hemifrån
vid 6.30.. =S Så vägningen kommer bli nån timme tidigare än vanligt.
Hoppas iaf på samma som idag eller max +0,2. Men HELST minus såklart!
Det är dax att mäta magen imorgon också. Men jag tror inte jag tappat
nåt. Har stått still på samma i många veckor nu... =S

Nä, ska kika runt lite. Kanske kommer lite bilder från min helg sen, håll
utkik vettja! =P
Kram.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0