Greetings from Side!!! =D
[DATUM: 2011-08-25 TID: 15:42:31]

hej på er!
Sitter och väntar på att after beach med Lollo och Bernie ska börja.
Vi har det sååå skönt!!!! Frukost, bad, sol och bus fram till lunch. Sen
lunchbuffe (som var sådär, kommer gå upp massor... Men, men...)
och sen går vi till rummet. Svante sover och stella slumrar eller myser.
Under tiden glider solen in på vår balkong och jag kan sola läänge!! =)

Idag hinner vi med after beachen och sen blir det mat och show.

Flygresan gick 1000 gånger bättre än jag någonsin kunnat tro!!
Stella sa ingenting på hela vägen typ.. haha.. Svante satt riktigt
still och var hur go som helst. det gick sååå bra!!! =D

Sen är et klart att jag saknar nån som kan smörja mig med solkräm
på ryggen, prata med ibaland vid maten och när fröken får sina rejäla
3 årsutbrott så vore det också skönt med sällskap. MEN, jag klarar det
här alldeles utmärkt och vi har det fasligt skönt!! =) Ångrar inte en sekund
att jag åkte!! =D Lätt värt!!!

Nej, nu ska jag kika vidare. Kommer inte in på FB, synd, hade velat chatta.
men, men... Nej, kika om showen börjar. köpa lite slush tror jag.. =P

Längtar fasligt mycket efter dig Johan... <3 Älskar dig över allt annat!!!! <3

Puss och kram från oss som njuter i 37 gradig värme, 29 gradig pool och så
hoppas jaga tt vi får till ett bad i havet som är 28 grader!! =)
Bye... =)



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh vad kul och höra ifrån dig!!! Du är så duktig :)) Bäst! Saknar dig som en toook!! :)) Kraaaam

2011-08-25 @ 22:45:06
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: jannice

åå,vad härligt ni verkar att ha.. är nyfiken på bilder. men jag anatar att de kommer senare när ni är hemma igen. hoppas ni har de trevligt å sola och ha de gott. kram

2011-08-25 @ 23:20:28
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0