Gladare idag!
[DATUM: 2011-08-11 TID: 07:26:55]

GODMORGON!!
Är på bättre humör idag, trots att vågen stått på precis samma
i tre dagar, har iaf inte gått upp nåt. Börjar faktiskt fundera på
om jag är på en såndär platå, men det är väl bara att hålla i och
hoppas att det kommer igång igen. Jag vet att man ska köra ännu
hårdare då, men jag vet inte om det går. Har INGEN mer tid för
motion och maten kan jag inte dra ner på.. Visst, kan skärpa mig
med sötsaker och fika som blir ibland. Men det är inte mycket det
heller. Enligt viktklubb ska jag egentligen kunna äta över 1600 kcal
och ändå gå ner. Men jag ligger på 1300... Skumt.. Men som sagt,
det kommer nog igång igen snart. 
Var iaf redigt nöjd igår. Jag, Jeanette och hennes svägerska Erika
gick 6 km i regnet. Det var ändå rätt så skönt, men innan vi kom
iväg så var man ju inte sååå jättesugen om vi säger så.. =P Haha...
Men vi körde på och gick nästa lika fort som dagen innan när det
var fint väder. Vi har fått upp ett bra bastempo. Igår gick vi på
54 min. Kanonbra i regnet! =)


Idag blev jag plötligt inspirerad att sminka mig lite mer än bara mascara.
Så det blev "powerful" och "taurus" från MUS oh och det kändes bra idag! =)
Blev lite annorlunda mot vad jag brukar ha. Ljusare och mindre eyeliner.


Det matchar linnet.. =)

Idag jobb till kl.16 och sen ska vi hem och städa. Imorgon kommer Anna,
Robert och Leo! Det ska bli sååå mys!! <3 Och på lördag kommer mamma
och pappa hem från semestern och då sticker de genast hit och myser med
alla oss!!! =D Ska bli såå skönt att få hem dem!! =D

Stella har tagit sovmorgon idag och sover än. Klockan är snart halv åtta.
Skönt för henne, hon behöver det. Just ja, nu för tiden går hon på STORA
avdelningen på dagis. På Klockan! =) Hon är så stolt så. Just nu är det dock
så lite barn så de är mycket tillsammans, men nästa vecka så är de nog mer
avdelade för då börjar inskolningarna. Kul med lite nya barn, en och annan
"kändis" kommer ju. Välkomna sötisar! <3 =)

Nä, ska kolla lite här innan jag fixar fulle! Har fått dille på limpa med smör,
gurka och paprika! Guuud så gott! Så ett glas proviva apelsin/Passion. MUMS!!
Hoppas att ni får en fin dag och att vädret blir bättre än igår. Herregud, bara
10 grader varmt ute idag, burr!! =S Men, men, lika glad för det är jag! ! =D
Kram kram.. =)



Kommentarer
Postat av: Malin F

Varning för limpa ;-) Jag tar en bit knäcke om jag "måste" äta bröd. Tyvärr har jag ätit ALLDELES för mycket sötsaker sista tiden så vågen står still här med :-( Kämpa på! Du är superduktig!

2011-08-11 @ 15:48:42
Postat av: Towis - its about me wherever I am.

Jag slår ett slag för att hoppa över kolhydraterna! Hoppa över brödet, potatisen, frukten och pastan - funkar :)

2011-08-11 @ 19:38:23
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: Jessica

Du är verkligen en kämpe!! Men du ska nog inte väga dig varje dag, för man diffar mellan 0-2kg ibland även om man egentligen inte går upp/ner någonting. Bättre att väga dig en dag i veckan, och på morgonen :)

2011-08-12 @ 13:10:58
URL: http://jesskiss.blogg.se/
Postat av: Mia

Stort TACK för de fina värmande orden i min blogg! Du ska veta att de betyder mycket för mig!

Kram <3

2011-08-16 @ 13:10:58
URL: http://miablo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0