Gick, gick, gick bra.. =P
[DATUM: 2011-08-01 TID: 21:22:15]

Godkväll!
Gick rätt så bra att jobba. Bara aningens ångest.. =P
Efter jobbet var jag upp i elljusspåret i Sala och joggade och
gick ett varv på 3 km. Efter det köpte jag med mig thaimat
hem som jag och Johan åt på gräsmattan, myys.. =)
Efter det stack vi till Jeanette och Johan och vi tjejer tog en
riktigt skön powerwalk på 53 min! =) Blev 6,6 km. Så jag
har gått runt milen idag. Sååå härligt! =) Hoppas att mitt
sötsug som dök upp på eftermiddagen ger sig bara, för det
är inte lätt att stå emot.. =S
Mitt knä känns också av lite, så ikväll smörjer jag med nån
salva och hoppas att det har gett sig tills imorgon...

Nä, nu ska jag mysa runt på internet och njuta av den barnfria
kvällen! Väldigt skönt coh VÄLBEHÖVLIGT!! <3
Kram.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0