Galet nöjd igen!
[DATUM: 2011-08-22 TID: 07:12:45]

Men gooodmorgon!
Jag förstår inte det här. Har motionerat mindre än på länge i veckan
och ändå tappat massor, mer än någonsin! Minus 2,4 kg!!!
Jag är under ett av målen som var ett slutmål när jag började för
4 månader sen. Jar har tappat 12,8 kg på fyra månader. Det känns
riktigt, riktigt bra! Under naveln har jag nu tappat 12 cm. Känns
grymt och där är jag bara 2 cm från ett av mina mål där. Började
mäta mig där när jag satte igång. När jag börjad emäta resten av
kroppen så hade jag redan gått ner 7 kg. Lite synd att jag inte mätte
från början. Men nu börjar det verkligen hända grejer! Ett tag stod det
himla stilla, men sista veckorna har måttbandet åkte in lite varje gång! =)


Under naveln: 12 cm
Midja cm
Höfter cm
Bröst cm
Under byst cm
Överarm cm
Underarm cm
Lår uppe cm
Lår nere cm
Vad cm
Midja: 5,5 cm
Höfter: 7 cm
Bröst: 4 cm
Under byst: 4 cm
Överarm: 2 cm
Underarm: 1,5 cm
Lår uppe: 3 cm
Lår nere: 3,5 cm
Vad: 2 cm

Det är 44 cm som jag tappat sammanlagt på alla ställen. Det är massor det! =)
Åh va glad jag är idag! Trodde jag aldrig! =S Hehe... Men nu ska jag ju på semester
Med all inclusive, så vi får väl se hur det går. Kommer nog bli minst +2 kg... =S
Men, men, det hinns med när jag kommer hem! =)

Har en bit kvar till målet. Nästa mål är -4,4 kg - 4,6 kg ner. Det känns INTE långt!
Det känns som om jag skulle kunna ta ca: 5 kg till efter det. Då är jag på den vikten
som jag hade när jag och Johan träffades.. =) Men vi får se hur långt jag kommer
den här gången. 

Just ja.. Nu har jag gått ner 30,6 kg sen jag vägde mig sista gången med Svante i magen.
Jag har gått ner 20,6 kg på 2 år.
Och som sagt 12,8 kg sen vi startade för fyra månader sen. Jag tar det pö om pö
och det känns himla bra!! =) Vilken sommar jag har haft!!!!! =D



Känner mig iaf lite smalare och kollar jag på bilder så syns det skillnad. Har knäppt
bilder på mig själv i underkläder när jag började och efter vägen och det är nåt som
jag är såååå glad att jag gjorde, även om de är hemska för 4 månader sen... Men väldigt
peppande och roligt att ha idag när resultat börjar syns! =) Åh va glad jag är!!!!

Nej, nu ska jag kolla fb innan jag duschar och sticker till Sala för att handla det sista inför
resan. Sen hoppas jag hinna träffa jeanette en stund som det var tänkt och sen ska jag
till Sala igen för att fixa naglarna! =)
Hoppas att ni får en skön dag!
Kraaaam... =) / Nöjda mig!! =D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är så galet duktig!!! Snart är du i måååååål!!!!



Puss på dig!

2011-08-22 @ 08:42:11
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: jannice

jadu har gått ner mycket och de syns. har du något tips?? jag vill med gå ner åtminstone 5 kg! kram

2011-08-22 @ 09:48:46
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0