Fullt upp!
[DATUM: 2011-08-21 TID: 09:22:06]

Halloj!
Inget fel på bloggen, har bara inte hunnit med mig alls. =P
Jobbat ett tag och så har jag haft fullt upp med att motionera all
ledig tid. Sen är det ju mycket annat man ska hinna med också.
Jag har iaf sammanlagt gått ner 11, 8 kg nu. Det tar sig! =)

Nu ska jag sticka på bus... =P
Tänkte bara säga hej och berätta att jag lever. Har semester
en vecka nu så nån mer blogg ska jag nog hinna med. Ruvar
på en hel del fina bilder från badhus, kalas, middagar och mys!
Kram på er... =)


Kommentarer
Postat av: jannice lindell

super fin bild på dig å de syns att du har g¨tt ner. du är duktig karin!!!

2011-08-21 @ 11:15:21
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0