Another day in paradise!
[DATUM: 2011-08-26 TID: 08:03:33]

Godmorgon!
Vilken härlig dag!! Sov till sju, ätit frukostbuffé och nu ska
vi strax sticka till poolen och bada! =)
Hur kallt ska man ha på ac:n???
Vi hade 24 först, jag jag tyckte tt det blev kallt. Så nu har vi 26..

* Vi har gjort av med 8,5 l vatten på 2 dagar. =)

* Svante har kissat på golvet i Minimarket.. =)

* Stella har kissat i rutschkanan i lekpareken.. =)

* Stella försöker smörja mig på ryggen och det slutar med att jag
är helt vit... Hahaha...

* Maten var aningens bättre på kvällen. Men njä... Jag kommer leva
på friterade potatisklyftor, light cola och sallad.. =S Känns sådär...

Nej, nu sticker vi och badar! =)
Puss och kram.. <3

Kommentarer
Postat av: jannice

åå vad kul!! ja men de hör juu tyill=)

2011-08-26 @ 13:08:39
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Anonym

passa dig/er lite för frukt och grönsaker som kan vara sköljda i deras eget vatten, så ni inte blir magsjuka under resan! är det varma/stekta grönsaker så är det ju ingen risk för magsjuka :)

2011-08-26 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0